نصب نسخه اصلی بی دی نت وی پی ان برای ویندوز


نصب نسخه اصلی بی دی نت وی پی ان برای ویندوز

دانلود فیلتر شکن BD Net VPN برای آیفون قدیمی

یکی از مشکلاتی که تمامی کاربران با آن دست و پنجه نرم می کنند. محدودیت‌ هایی است که به دلایل مختلف بر خدمات اینترنتی اعمال شده است.
مشکل فیلترینگ نه تنها در کشور ایران بلکه در سراسر نقاط جهان دردسرها و مشکلات زیادی را برای کاربران اینترنتی به وجود آورده است. برای حل این مشکل کاربران می توانند از یک فیلتر شکن مناسب مانند برنامه بی دی نت وی پی ان استفاده کنند.

کیفیت بالای برنامه بی دی نت وی پی ان

کیفیت این برنامه را امتیاز بالای آن در گوگل پلی تضمین می کند. گفتنی است که این vpn هم اکنون بیش از یک میلیون بار توسط کاربران مختلف در گوگل پلی دریافت شده است. و به طور کلی توانسته است امتیاز ۴.۷ را از کاربران اینترنتی دریافت کند.

سرور های متعدد و با کیفیت عالی

یکی از اصلی‌ ترین مزیت‌ های این برنامه برخورداری از سرور های با کیفیت و متعادل است. به گونه ای که شما می‌ توانید با متصل شدن به یکی از سرور های این برنامه، حتی شدید ترین محدودیت‌ ها را در کسری از ثانیه از بین ببرید. این ویژگی باعث می‌ شود که هر زمان که به اینترنت جهانی نیاز داشتید.‌ با متصل شدن به سرور ها به این مقصود خود برسید.

Screenshot image 1

رمزگذاری داده های خصوصی

هنگامی که شما به سرور های این برنامه متصل می‌ شوید و این فیلتر شکن برای اینکه امنیت شما را تضمین کند. داده های مهمتان را هنگام انتقال رمزگذاری می‌ کند. از این طریق برای شما اتصالی مطمئن و غیر قابل نفوذ ایجاد می شود. که از شما در برابر خطرات احتمالی محافظت می‌ کند.

استفاده ساده و راحت از محیط بی دی نت وی پی ان

رابط کاربری این برنامه به شما این امکان را می دهد بدون کوچک‌ ترین دردسری به خدمات برنامه دسترسی پیدا کنید. برای متصل شدن به سرورها شما می‌ توانید تنها با یک کلیک به کمک قابلیت اتصال خودکار اقدام کنید.
به کمک این قابلیت می‌ توانید در کسری از ثانیه به بهترین سرور موجود در برنامه متصل شوید. بدون اینکه هیچگونه مشکلی برای شما پیش بیاید.

خدمات رایگان و نامحدود

شما می‌ توانید بدون کوچک‌ ترین هزینه‌ ای به خدمات این برنامه دسترسی پیدا کنید. برای دانلود کردن این برنامه به صورت رایگان می توانید آن را به راحتی از طریق گوگل پلی دریافت کنید. تا بدون محدودیت اتصال خود را ایجاد کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *