Categories: VPNفیلتر شکن

بهترین فیلتر شکن پولی برای اندروید

بهترین فیلتر شکن پولی برای اندروید

خرید فیلتر شکن از گوگل پلی برای گوشی سامسونگ

در کشور ما تعداد بسیار زیادی فیلتر شکن رایگان و پرسرعت وجود دارد که تعداد کاربران آن ها روز به روز افزایش پیدا می‌ کند. و احتمالاً شما هم تا به حال یکی از این فیلتر شکن‌ های رایگان را حداقل برای خود نصب کرده‌اید. و قطعاً این تجربه را خواهید داشت که این فیلتر شکن‌ های رایگان تا مدتی می‌ توانند اتصال خوبی را برای ما ایجاد کنند و پس از آن دچار قطعی می‌ شوند. که ما باید یا از فیلتر شکن دیگری استفاده کنیم یا از راه‌ های دیگری برای دور زدن محدودیت‌ ها استفاده کنیم. اگر بخواهیم به صورت قطعی این محدودیت‌ ها را از بین ببریم و یک فیلتر شکن مناسب را برای خود نصب کنیم. بهترین راهکار برای ما نصب فیلتر شکن‌ های پولی می‌ باشد. چون این برنامه‌ ها دارای سرور های اختصاصی هستند و اصلاً دچار قطعی و محدودیت نمی‌ شوند. و ما هر چقدر که بخواهیم می‌ توانیم از این وی پی ان‌ ها بر روی گوشی‌ های اندروید خود استفاده کنیم.

نحوه دریافت فیلتر شکن پولی

۱_ خرید مستقیم

اولین راه برای اینکه شما بتوانید به فیلتر شکن‌ های پولی دسترسی پیدا کنید. این است که از طریق گوگل پلی یا سایت‌ های معتبر فیلتر شکن پولی را خریداری کنید. تا بتوانید به صورت نامحدود از خدمات موجود در آن استفاده کنید. که همگی آن ها از کیفیت عالی برخوردارند.

۲_ خرید سرور

روش بعدی این است که شما وی پی ان مورد نظر خود را به صورت رایگان بر روی گوشی‌ های همراه خود دانلود کنید. سپس سرور های مورد نظرتان را به صورت ماهانه یا سالانه با خرید اکانت دریافت کنید و از خدمات مورد نیازتان بهره ببرید.

ویژگی متمایز فیلتر شکن های پولی

وقتی شما وی پی ان مورد نیاز خود را خریداری می‌ کنید، سرور هایی در اختیارتان قرار می‌ گیرد که به صورت اختصاصی برای خودتان است. به همین دلیل اصلاً دچار کاهش سرعت نمی‌ شوند. همچنین این سرورها می‌ توانند امنیت بهتری را برای شما ایجاد کنند. تا بتوانید با حریم خصوصی مطمئن در کشور مرور کنید. و بدون محدودیت زمانی و حجمی فعالیت دلخواهتان را انجام دهید.

text

Recent Posts

دانلود vpn استیبل و پرسرعت Lamp VPN برای تلگرام

دانلود vpn استیبل و پرسرعت Lamp VPN برای تلگرام دریافت فیلتر شکن Lamp VPN نسخه…

6 ساعت ago

دانلود وی پی ان نامحدود Robust Tunnel VPN برای مک بوک

دانلود وی پی ان نامحدود Robust Tunnel VPN برای مک بوک دانلود فیلتر شکن قوی…

7 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن جدید jvpn از گوگل پلی برای تلگرام

دانلود فیلتر شکن جدید jvpn از گوگل پلی برای تلگرام دانلود وی پی ان فعال…

8 ساعت ago

روش نصب vpn پرسرعت Gama VPN جدید

روش نصب vpn پرسرعت Gama VPN جدید دانلود آپدیت اصلی گاما وی پی ان از…

19 ساعت ago

نصب telegram تحت وب برای آیفون اصلی

نصب telegram تحت وب برای آیفون اصلی روش ورود به تلگرام تحت وب برای اندروید…

20 ساعت ago

نصب vpn ایمن و جدید Swisscows VPN برای ویندوز ۱۰

نصب vpn ایمن و جدید Swisscows VPN برای ویندوز ۱۰ دانلود فیلتر شکن Swisscows VPN…

21 ساعت ago