VPN

بهترین جایگزین گوگل پلی در اندروید چیست؟!

بهترین جایگزین گوگل پلی در اندروید چیست؟!

نصب فیلتر شکن قوی از گوگل پلی بدون قطعی

با فیلتر شدن گوگل پلی بسیاری از کاربران به دنبال جایگزینی برای این برنامه بسیار کاربردی هستند. اما باید گفت هیچ برنامه ای نمی‌ تواند جایگزین گوگل پلی بشود. چرا که این مرجع محبوب‌ ترین و معتبر ترین مورد در نزد کاربران اندروید می باشد. بنابراین بهترین راه استفاده از یک فیلتر شکن مناسب برای از بین بردن محدودیت های آن می باشد. البته گفتنی است که خیلی از افراد منابع ایرانی نظیر مایکت و بازار را به عنوان جایگزین این برنامه استفاده می کنند. اما بسیاری از برنامه‌ ها در این منابع وجود ندارند.

از کجا فیلتر شکن تهیه کنیم؟

منابع بسیار زیادی وجود دارند که شما می‌ توانید از طریق آن ها خدمات وی پی ان را دریافت کنید. برای مثال می‌ توانید از طریق سایت‌ هایی که هنوز دچار فیلترینگ نشده اند، فایل نصبی برنامه‌ ها را دریافت کنید. و پس از نصب آن ها از خدمات مورد نیاز خود برخوردار شوید.

همچنین امکان دانلود فیلتر شکن از شبکه‌ های اجتماعی نظیر تلگرام نیز برای شما وجود دارد. شما می‌ توانید محدودیت تلگرام را به کمک یک پروکسی قدرتمند از بین ببرید. سپس از طریق کانال های تلگرامی به فیلتر شکن مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید.

چگونه فیلتر شکن مناسب را در گوگل پلی پیدا کنیم؟!

برای اینکه بتوانید از میان گزینه های بسیار زیادی که در بازار وجود دارند گزینه بهتر را برای خود انتخاب کنید. می‌ توانید یک سری از ویژگی‌ ها را در نظر داشته باشید. ویژگی‌ هایی که اگر یک فیلتر شکن از آن ها برخوردار باشد. می‌ تواند خدمات با کیفیت‌ تری را در اختیار شما قرار دهد.

ویژگی های فیلتر شکن نصب شده از گوگل پلی :

نخستین فاکتوری که می‌ تواند قدرت دریافتی شما را بهبود ببخشد. سرور های قدرتمند می باشد. هر چقدر سرور های یک فیلتر شکن با کیفیت‌ تر باشند اتصالی که برای شما پدید می آید پرقدرت تر و با سرعت بیشتری خواهد بود.

همچنین برای اینکه بتوانید از شر مشکلات مختلف هنگام انجام فعالیت‌ های آنلاین خلاص شوید. می‌ توانید از فیلتر شکنی استفاده کنید که خدمات امنیتی درست و مناسبی را در اختیار شما قرار دهد. چرا که در این صورت آسیب پذیری خود در برابر خطرات احتمالی را تا حد بسیار زیادی کاهش خواهید داد.

هرچه رابط کاربری یک فیلتر شکن از کیفیت بالاتری برخوردار باشد، بهره‌ مندی از خدمات موجود در آن ساده‌ تر خواهد بود. پس وقتی می‌ خواهید یک وی پی ان را از گوگل پلی برای خود نصب کنید حتماً به نظرات کاربران هم توجه کنید.

text

Recent Posts

آموزش کار با وی پی ان فعال True VPN با همراه اول

آموزش کار با وی پی ان فعال True VPN با همراه اول دانلود تحریم شکن…

12 ساعت ago

فروش فیلتر شکن پرسرعت در ایران

فروش فیلتر شکن پرسرعت در ایران خرید وی پی ان پرمیوم برای گوشی آیفون با…

13 ساعت ago

دانلود بهترین فیلتر شکن مناسب ترید

دانلود بهترین فیلتر شکن مناسب ترید نصب قوی ترین فیلتر شکن برای گوشی سامسونگ یکی…

14 ساعت ago

دانلود vpn استیبل و پرسرعت Lamp VPN برای تلگرام

دانلود vpn استیبل و پرسرعت Lamp VPN برای تلگرام دریافت فیلتر شکن Lamp VPN نسخه…

23 ساعت ago

دانلود وی پی ان نامحدود Robust Tunnel VPN برای مک بوک

دانلود وی پی ان نامحدود Robust Tunnel VPN برای مک بوک دانلود فیلتر شکن قوی…

1 روز ago

دانلود فیلتر شکن جدید jvpn از گوگل پلی برای تلگرام

دانلود فیلتر شکن جدید jvpn از گوگل پلی برای تلگرام دانلود وی پی ان فعال…

1 روز ago