لیست بازی های هک شده بدون فیلتر در ایران


لیست بازی های هک شده بدون فیلتر در ایران

نحوه رفع سانسور بازی های آنلاین خارجی

بسیاری از بازی‌ های موجود در گوگل پلی قابل هک شدن می‌ باشند. اما بعضی از این بازی‌ ها نیز غیر قابل هک شدن هستند. بازی‌ های هک شده بازی‌ هایی هستند که در آن پول و سکه موجود در بازی به صورت بی‌نهایت می‌ باشد. یا اینکه تمامی آیتم‌ هایی که باید آن ها را خریداری کنید به صورت قابل استفاده هستند. که در ادامه به بررسی چگونگی دسترسی به این بازی‌ ها می‌ پردازیم:

نحوه دسترسی به بازی های هک شده

با توجه به این موضوع که این برنامه‌ ها در واقع غیرقانونی هستند هیچ کدام یک از منابع معتبر این نسخه از بازی‌ ها را در اختیار کاربران قرار نمی‌ دهند. بهترین منبع برای دسترسی به این نوع بازی‌ ها سایت‌ های ایرانی هستند. به گونه‌ای که شما می‌ توانید با سرچ اسم بازی مورد نظر نسخه‌ های مود شده آن ها را دریافت کنید. در ضمن همه این نسخه‌ ها به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌ گیرند و نیاز به پرداخت هزینه نیز ندارید.

آبی گرافیک | دانلود آموزش ،گرافیک و عکس

چه بازی هایی هک نمی شوند؟!

تقریباً تمامی بازی‌ های آنلاین محبوب و پرطرفدار به دلیل پروتکل‌ های امنیتی که دارند به هیچ عنوان قابل هک شدن نمی‌ باشد. و شما برای دسترسی به پول‌ های بی‌شمار و برخی از آیتم‌ ها نیاز دارید که آن ها را به صورت آنلاین خریداری کنید.
بنابراین هر عنوانی تحت عنوان نسخه هک شده بازی‌ های آنلاین عموماً کلاهبرداری است و شما نباید گول آن ها را بخورید.

هک کردن بازی با برنامه های مخصوص

یک سری از نرم‌ افزارها هستند که به شما کمک می کند تا بتوانید بازی‌ ها را خودتان هک کنید. از جمله این نرم‌ افزارها برنامه لاکی پچر می‌ باشد. برنامه‌ای که به شما این اجازه را می‌ دهد برخی از بازی‌ های موجود را خودتان هک کنید و به صورت نامحدود از آیتم‌ ها و پول‌ های بازی استفاده کنید.

بازی جی تی: کلوپ سرعت - ماشین‌های مسابقه - دانلود | کافه بازار


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *