دریافت بازی رایگان بدون فیلتر از سایت


دریافت بازی رایگان بدون فیلتر از سایت

دانلود فیلتر شکن مخصوص بازی آنلاین

بازی های آنلاین یکی از راه های سرگرمی کاربران مختلف می باشد. به گونه ای که بسیاری از افراد اوقات فراغت خود را به انجام این برنامه های مختلفی که در دستگاه خود دارند می‌ پردازند.
در شرایطی که اکثر بازی های آنلاین فیلتر شده‌ اند کاربران به دنبال بازی هستند. که بتوانند بدون نیاز به فیلتر شکن از آن لذت ببرند. در چنین شرایطی شما می‌ توانید از منابع مختلفی که در بازار وجود دارند این برنامه ها را دریافت کنید.

دریافت بازی از گوگل پلی

بهترین منبع برای دریافت برنامه های اندرویدی برنامه گوگل پلی است‌. اما با افزایش شدت محدودیت‌ ها این برنامه نیز به دایره اپلیکیشن های فیلتر شده اضافه شد. بنابراین کاربران برای دسترسی به محتوا های موجود در آن دچار مشکل شدند. اگر به طور کلی هدف شما عدم استفاده از فیلتر شکن می باشد. این منبع عملاً برای شما غیر قابل استفاده خواهد بود.

184,088 Game Icons, Logos, Symbols - Free in SVG, PNG, GIF | IconScout

استفاده از منابع ایرانی

همانطور که کمی قبل به این موضوع اشاره شد اگر قصد شما عدم استفاده از فیلتر شکن ها باشد. می‌ توانید از سایر منابع جایگزین مانند منابع ایرانی استفاده کنید.
معروف‌ ترین و محبوب‌ ترین برنامه های ایرانی در این زمینه مایکت و بازار می باشد. که تمامی بازی های غیر فیلتر را در اختیار شما قرار می‌ دهند. همچنین گفتنی است که نحوه استفاده از این برنامه های ایرانی کاملاً مشابه با گوگل پلی است و هیچگونه مشکلی نیز برای شما ایجاد نخواهد کرد.

مزایای بازی آنلاین بدون فیلتر

بازی های بدون فیلتر مزایای بسیار زیادی دارند. برای مثال جهت استفاده از آن‌ ها دیگر مجبور به استفاده از فیلتر شکن و دغدغه پیدا کردن وی پی ان مورد نیاز نیستید. همچنین گفتنی است که اینترنت کمتری از شما مصرف می‌ کند و به همین دلیل بهینه‌ تر می‌ باشند. اما در کل برنامه های آنلاین جذابیت بیشتری دارند و کاربران را بیشتر جذب می کنند.

The Buzz Company


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *