دانلود بازی جی تی ای برای گوشی بدون فیلتر شکن


دانلود بازی جی تی ای برای گوشی بدون فیلتر شکن

روش رفع فیلتر بازی جی تی ای در کامپیوتر

بازی GTA یکی از بهترین بازی‌ های موجود در بازار می‌ باشد. که برای اندروید نیز نسخه‌ هایی در بازار موجود است. که محبوب‌ ترین آن نسخه جی تی ای سن اندریاس می‌ باشد.
برای دانلود این برنامه از منابع اصلی مانند گوگل پلی شما باید هزینه پرداخت کنید که اصلاً به صرفه نمی‌ باشد. یکی دیگر از دلایلی که دانلود این بازی از طریق گوگل پلی را نامناسب می کند، فیلتر بودن آن است. که شما را مجبور به استفاده از فیلتر شکن می‌ کند که حجم مصرفی اینترنت شما را افزایش می‌ دهد.

دانلود بازی جی تی ای از سایت های فارسی

شما می‌ توانید نسخه‌ های مختلف بازی جی تی ای را از سایت‌ های فارسی بدون نیاز به فیلتر شکن دریافت کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که نسخه مورد نظر خود را در گوگل سرچ کنید و سپس از طریق سایت‌ هایی که برای شما بالا می‌ آید. نسخه نصبی را دریافت کنید و سپس آن را بر روی دستگاه خود نصب کنید و از بازی لذت ببرید.

Screenshot image

استفاده از فیلتر شکن برای دانلود از گوگل پلی

همانطور که در ابتدا گفته شد استفاده از گوگل پلی برای دانلود این بازی هیچ توجیهی ندارد. اما اگر شما به انجام این کار اصرار دارید مجبور به استفاده از فیلتر شکن می‌ باشید. که هر نوع فیلتر شکنی نیز نمی‌ تواند به شما کمک کند. چرا که اگر سرعت اتصال شما پایین باشد دانلود بازی بسیار طول می‌ کشد و حتی ممکن است در اواسط دانلود آن دچار مشکل شوید و مجبور به دانلود کردن بازی از ابتدا شوید.

فیلتر شکن مناسب برای بازی جی تی ای

وی پی ان مناسب انجام این کار برنامه‌ای است که دارای سرور هایی قدرتمند و سریع باشد. تا سرعت اتصال شما را تا حد کافی افزایش دهد. تا این امکان برای شما ایجاد شود که بتوانید در سریع‌ ترین زمان ممکن محدودیت گوگل پلی را از بین ببرید. و بدون هیچ مشکلی و قطعی اتصال این بازی را از طریق گوگل پلی دریافت کنید. سپس پس از نصب آن از بازی با کیفیت عالی برخوردار شوید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *