VPN

دانلود اینستا ایکس نسخه جدید از گوگل پلی

دانلود اینستا ایکس نسخه جدید از گوگل پلی

نصب اینستا ایکس بدون فیلتر برای آیفون

برنامه اینستا ایکس یکی از قدیمی‌ ترین نسخه‌ های فرعی اینستاگرام بود. که تمامی خدمات آن را علاوه بر یک سری از خدمات ویژه در اختیار ما می گذاشت. اما هم اکنون این برنامه از گوگل پلی حذف شده است و دیگر شما نمی‌ توانید به کمک این برنامه خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنید. اما با کمی جستجو شاید بتوانید نسخه‌ های قدیمی این برنامه را پیدا کنید.

تفاوت اینستا ایکس با اینستاگرام چیست؟!

همانطور که گفته شد برنامه اینستا ایکس کاملا مشابه با برنامه اینستاگرام می‌ باشد. به گونه‌ای که حتی شما برای استفاده از خدمات این برنامه باید از اکانت اینستاگرام خود استفاده کنید. تنها تفاوت این نسخه از اینستاگرام با نسخه اصلی، قابلیت‌ های اضافه‌ای است که در این نسخه از اینستاگرام وجود دارد. وگرنه تمامی خدمات کاملاً مشابه به هم می‌ باشد. که در ادامه به بررسی این تفاوت‌ ها می‌ پردازیم.

۱- دانلود پست ها

شما این امکان را خواهید داشت که در این نسخه از اینستا تمامی پست‌ ها را به دلخواه دانلود کنید و آن ها را در گالری دستگاه خود ذخیره کنید. قابلیتی که به تازگی به برنامه اینستاگرام اضافه شده است. اما در گذشته برنامه اینستاگرام از چنین چیزی برخوردار نبود. تنها این نسخه از اینستا دارای چنین قابلیتی بود که یکی از مهم‌ ترین دلایل محبوبیت این برنامه نیز بود.

۲- دانلود استوری

یکی از مهم ترین قابلیت‌ هایی که برنامه اینستا ایکس از آن برخوردار بود. اما هنوز برنامه اینستاگرام با وجود آپدیت‌ های فراوانی که تا به اکنون داده است، از آن برخوردار نمی‌ باشد، قابلیت دانلود استوری است. مهم‌ترین دلیلی که هم اکنون کاربران به دنبال این نسخه از اینستاگرام می‌ باشند.
اما همانطور که گفته شد شما دیگر نمی‌ توانید از طریق برنامه گوگل پلی این نسخه از برنامه را برای دستگاه اندرویدی خود دریافت کنید. و مجبور هستید که از سایر منابع فیلتر نشده کمک بگیرید.

text

Recent Posts

فروش فیلتر شکن پرسرعت در ایران

فروش فیلتر شکن پرسرعت در ایران خرید وی پی ان پرمیوم برای گوشی آیفون با…

2 ساعت ago

دانلود بهترین فیلتر شکن مناسب ترید

دانلود بهترین فیلتر شکن مناسب ترید نصب قوی ترین فیلتر شکن برای گوشی سامسونگ یکی…

3 ساعت ago

دانلود vpn استیبل و پرسرعت Lamp VPN برای تلگرام

دانلود vpn استیبل و پرسرعت Lamp VPN برای تلگرام دریافت فیلتر شکن Lamp VPN نسخه…

11 ساعت ago

دانلود وی پی ان نامحدود Robust Tunnel VPN برای مک بوک

دانلود وی پی ان نامحدود Robust Tunnel VPN برای مک بوک دانلود فیلتر شکن قوی…

13 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن جدید jvpn از گوگل پلی برای تلگرام

دانلود فیلتر شکن جدید jvpn از گوگل پلی برای تلگرام دانلود وی پی ان فعال…

14 ساعت ago

روش نصب vpn پرسرعت Gama VPN جدید

روش نصب vpn پرسرعت Gama VPN جدید دانلود آپدیت اصلی گاما وی پی ان از…

1 روز ago