آیا استفاده از فیلتر شکن ممنوع شد؟!


آیا استفاده از فیلتر شکن ممنوع شد؟!

نحوه استفاده از فیلتر شکن قوی برای محدودیت ها

یکی از دغدغه ‌هایی که همیشه کاربران اینترنتی در کشور ایران با آن مواجه بودند. محدودیت ‌ها و فیلترینگ شدید اینترنت این کشور بوده است. محدودیتی که بسیاری از خدمات جهانی را از دسترس آن ها خارج کرده است. و امکان برخورداری از مهم ترین خدمات را نیز گاهی اوقات غیر ممکن کرده است.
در چنین شرایطی کاربران مجبور به استفاده از فیلتر شکن ‌های مختلف شده‌ اند. تا بتوانند این مشکل را حل کنند و به خدمات مورد نیازشان دسترسی پیدا کنند.
اما جدیداً خبرهایی مبنی بر ممنوع شدن استفاده از وی پی ان در اخبار به گوش می‌ رسد که بسیاری از افراد را نگران کرده است.

آیا ممنوعیت فیلتر شکن صحت دارد؟

از خیلی وقت پیش بعضی از خدمات فیلتر شده جرم محسوب می‌ شوند. اما جدیداً حتی استفاده از وی‌ پی‌ ان‌ ها که خدمات لازم برای دور زدن محدودیت‌ ها را در اختیار ما قرار می‌ دهند، به تازگی ممنوع شده‌ اند.
پس در واقع استفاده از این برنامه ها به نوعی جرم محسوب می شوند. به هر حال ما چاره‌ ای نداریم و برای دسترسی به بسیاری از خدمات مورد نیاز ما مجبور به استفاده از فیلتر شکن می‌ باشیم.

از چه فیلتر شکن فعالی باید استفاده کنیم؟

بروز این مشکل جدید یعنی ممنوعیت استفاده از وی پی ان ما هنگام انتخاب وی پی ان باید توجه بیشتری را داشته باشیم. چرا که اگر فیلتر شکنی را انتخاب کنیم که امنیت کمی داشته باشد. ممکن است فعالیت‌ های آنلاین ما لو برود و دچار مشکلات قضایی شویم.
در حال حاضر برنامه مورد استفاده ما باید دارای قابلیتی باشد که به ما این امکان را بدهد به صورت ناشناس در اینترنت جستجو کنیم. به طوری که به هیچ وجه کسی نتواند فعالیت‌ های آنلاین ما را ردیابی و شناسایی کند. تا بتوانیم با خیال راحت در کشور مرور خود را کامل کنیم و بتوانیم هر فعالیتی را به راحتی انجام دهیم.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *