نصب یوتیوب بدون فیلتر ایرانی از بازار


نصب یوتیوب بدون فیلتر ایرانی از بازار

دانلود وی پی ان رایگان برای یوتیوب اصلی

هیچ نسخه ایرانی از یوتیوب وجود ندارد که بدون فیلتر باشد. بنابراین فکر اینکه بتوانید از یوتیوب بدون فیلتر شکن استفاده کنید را باید از ذهن خود بیرون کنید. و به جای آن به دنبال فیلتر شکن قدرتمند باشید تا بتوانید از خدمات یوتیوب استفاده کنید. نزدیک‌ ترین نسخه مشابه به این برنامه محبوب بین ‌المللی آپارات است. که اصولاً تنها ویدیو های ایرانی در آن قرار گرفته ‌اند.

استفاده از وی پی ان های پر سرور برای دسترسی به یوتیوب بدون فیلتر

برای تبدیل کردن این برنامه به یک شبکه اجتماعی بدون فیلتر شما نیاز به یک وی پی ان سریع و بسیار قدرتمند دارید. پس باید از گزینه ‌هایی استفاده کنید. که سرور های متعدد و زیادی را داشته باشند. تا احتمال برقراری اتصالی مطمئن و سریع برای شما بالاتر رود.

نحوه رفع فیلتر کردن یوتیوب

برای رفع فیلتر کردن یوتیوب شما کاری بسیار ساده و راحت را در پیش دارید. تنها نکته ‌ای که باید در نظر داشته باشید. این است که نیاز به یک فیلتر شکن قوی و بسیار سریع نیاز دارید. چرا که تنها در این صورت است که می‌ توانید بدون مشکل با دردسر از خدمات یوتیوب استفاده کنید. پس از روشن کردن فیلتر شکن مورد استفاده ‌خود تنها کاری که می‌ بایست برای دسترسی به این برنامه انجام دهید. این است که وارد برنامه یوتیوب شوید. سپس مشاهده خواهید کرد که می‌ توانید بدون هیچ مشکلی به تمامی خدمات موجود در یوتیوب دسترسی پیدا کنید. و ویدیو های مورد علاقه خود را تماشا کنید.

فیلتر شکن مورد نیاز را از کجا گیر بیاوریم؟

منابع زیادی برای دانلود وی پی ان و برنامه ‌های مشابه وجود دارد. اما بهترین منبع برای سیستم عامل اندروید برنامه گوگل پلی است. جهت دسترسی به این برنامه شما می‌ توانید از میان هزاران فیلتر شکن متنوع با بررسی‌ های لازم بهترین گزینه را انتخاب کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *