چگونگی کاهش پینگ موبایل لجند با فیلتر شکن


چگونگی کاهش پینگ موبایل لجند با فیلتر شکن

دانلود بازی محبوب و پرطرفدار موبایل لجند

همانطور که احتمالاً همه کاربران می دانند امروزه شدت محدودیت های اعمال شده بر اینترنت کشور ایران روز به روز در حال افزایش می باشد. همین موضوع باعث شده است که روزانه خدمات بیشتری از دسترس کاربران خارج شود.
تشدید شدن شدت محدودیت های اعمال شده بر اینترنت به قدری زیاد بوده است که حتی برخی از بازی های اینترنتی را در بر گرفته است. برای مثال شما برای اینکه بتوانید بازی موبایل لجند را با بهترین گیم پلی دریافت کنید. نیاز به استفاده از فیلتر شکن های گیمینگ دارید.

تفاوت فیلتر شکن گیمینگ با معمولی

تفاوت فیلتر شکن های گیمینگ با وی پی ان‌ های معمولی در کیفیت سرورها خلاصه می شود. هرچند تفاوت های دیگری نیز وجود دارد، اما مهم‌ ترین عاملی که وجه تمایز این دو نوع فیلتر شکن را موجب می شود وجود سرور های با کیفیت‌ تر در انواع گیمینگ وی پی ان‌ ها می باشد. چرا که برای دریافت پینگ لازم برای انجام بازی‌ های آنلاین به صورت ایده‌ آل شما نیاز به سرعت بسیار بالایی خواهید داشت.

Screenshot image 1

دریافت سرور های گیمینگ برای موبایل لجند

شما می‌ توانید با نصب فیلتر شکن‌ هایی که دارای سرور های گیمینگ می باشند اتصال خود برای انجام بازی های آنلاین نظیر همین بازی را مناسب کنید. چرا که با متصل شدن به این سرورها پینگ اتصال به دلیل افزایش سرعت اینترنت کاهش پیدا می‌ کند. که همین موضوع باعث می شود بتوانید بازی را بدون کوچک‌ ترین لگ و تاخیر انجام دهید.

چگونه پینگ خود را کاهش دهیم؟

شما نیازی به کار خاصی نخواهید داشت چرا که تنها کاری که باید انجام دهید این است که وارد فیلتر شکن گیمینگ خود شوید‌. سپس به بهترین سرور موجود در این برنامه یا به صورت دستی و یا با کمک اتصال خودکار متصل شوید.
پس از برقراری اتصال پینگ شما به صورت کاملا خودکار کاهش پیدا کرده به گونه‌ ای که شما بهترین گیم پلی بدون لگ و تاخیر را از بازی موبایل لجند دریافت خواهید کرد.

Screenshot image 2


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *