پیام رسان خارجی جایگزین واتساپ بدون نصب فیلتر شکن


پیام رسان خارجی جایگزین واتساپ بدون نصب فیلتر شکن

دانلود وی پی ان برای واتساپ رایگان

با وجود محدودیت ‌ها، بسیاری از شبکه‌ های اجتماعی دچار مشکل فیلترینگ شده ‌اند. از آخرین شبکه ‌های اجتماعی که دچار این مشکل بزرگ شده است برنامه واتساپ را می‌ توان نام برد. در واقع این پیام رسان یکی از آخرین برنامه‌ های خارجی بود. که در کشور ایران قابل استفاده بود و هیچ فیلترینگی بر روی آن اعمال نشده بود.
اما با گذشت زمان این برنامه نیز به جمع برنامه‌ های فیلتر شده اضافه شد. از این رو کاربران به دنبال برنامه جایگزین هستند. تا بتوانند به کمک آن بدون نیاز به سایر برنامه ‌ها از خدمات مورد نیاز خود برخوردار باشد.

استفاده از پیام رسان های ایرانی به عنوان جایگزین واتساپ

شما می‌ توانید از پیام رسان ‌های ایرانی به عنوان جایگزین‌ پیام رسان ‌های خارجی استفاده کنید. در چنین شرایطی به دلایل مختلف مانند شباهت خدمات ارائه شده در این برنامه ‌ها کار شما راحت خواهد بود. به طوری که می‌ توانید بدون هیچگونه مشکلی از خدماتی که در واتساپ استفاده می کردید، برخوردار شوید.

مزایای استفاده از پیام رسان های ایرانی به جای واتساپ

۱- عدم نیاز به فیلتر شکن

یکی از مهم ترین مزایایی که پیام رسان‌ های فارسی زبان یا همان داخلی دارند. این است که دیگر هنگام استفاده از آن ها مجبور به استفاده از فیلتر شکن نیستید. چرا که این برنامه ‌ها به هیچ عنوان فیلتر نشده ‌اند. و استفاده از تمامی خدمات موجود در آن بدون دردسر خواهد بود.

۲- پشتیبانی راحت

از آنجایی که سازندگان این برنامه‌ ها ایرانی هستند، ارتباط گرفتن با آن ها کاری بسیار ساده‌ تر خواهد بود. در نتیجه پشتیبانی آن ها بسیار مرتب ‌تر و سریع ‌تر نسبت به پیام رسان ‌های خارجی نظیر برنامه واتساپ می‌ باشد.

اما به طور کلی استفاده از این برنامه‌ ها به دلایل مختلف مورد استقبال کاربران قرار نگرفته است. از میان دلایل موجود مهم ترین دلیلی که کاربران به آن اشاره می‌ کنند، عدم اطمینان به این برنامه‌ ها می‌ باشد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *