خرید پروکسی جدید تلگرام برای ویندوز ۱۰


خرید پروکسی جدید تلگرام برای ویندوز ۱۰

نحوه استفاده از پروکسی در کامپیوتر

شما می‌ توانید از خدمات تلگرام در انواع سیستم عامل‌ ها برخوردار شوید. برای مثال حتی می‌ توانید نسخه سازگار با سیستم عامل ویندوز را برای دستگاه خود دانلود کنید و از خدماتش استفاده کنید. تنها نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که حتماً باید از یکی از راه‌ های دور زدن محدودیت های تلگرام استفاده کنید.
علاوه بر استفاده از فیلتر شکن یک راه ساده‌ تر نیز وجود دارد و آن هم استفاده از پروکسی مناسب می باشد. شما می‌ توانید proxy سازگار با ویندوز را برای از بین بردن محدودیت تلگرام استفاده کنید.

از کجا پروکسی سازگار با ویندوز را پیدا کنیم:

شما می‌ توانید از منابع مختلفی proxy مورد نیاز خود را دریافت کنید. سایت‌ های مختلف و حتی بعضی از کانال‌ های تلگرامی منابعی هستند که شما می‌ توانید از آن ها پروکسی مورد نظر خود را دریافت کنید. باید توجه کنید که proxy مورد استفاده شما با سیستم عاملی که از آن استفاده می‌ کنید سازگاری داشته باشد.

پروکسی تلگرام - الماس فالوور ترفند های تلگرام | فعال سازی پروکسی تلگرام ...

نحوه استفاده از پروکسی:

پس از اینکه پروکسی مناسب برای دور زدن محدودیت تلگرام را انتخاب کردید. تنها کاری که باید برای دور زدن محدودیت های تلگرام به کمک proxy انجام دهید. این است که با کلیک بر روی ‌proxy مورد نظر به آن متصل شوید. سپس تمامی محدودیت های تلگرام از بین خواهد رفت. و شما خواهید توانست به تمامی خدمات موجود در این برنامه دسترسی پیدا کنید.

نکته ای مهم هنگام استفاده از proxy

همانطور که در ابتدا به این موضوع اشاره شد در هنگام انتخاب پروکسی باید به سازگار بودن آن با سیستم عامل مورد استفاده توجه کنید.
علاوه بر این نکته شما باید یک ویژگی دیگر را نیز در نظر بگیرید و آن هم سازگار بودن پروکسی مورد استفاده با اینترنت مصرفی شما می باشد. چرا که هر کدام یک از proxy ها با نوع خاصی از اینترنت اتصال لازم را برقرار می‌ کنند.

The IoT GURU – IoT MQTT Panel integration tutorial


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *