پرسرعت ترین پیام رسان خارجی بدون فیلترینگ


پرسرعت ترین پیام رسان خارجی بدون فیلترینگ

دانلود قوی ترین vpn برای پیام رسان خارجی

امروزه تعداد بسیار زیادی پیام رسان خارجی در بازار وجود دارد. که معروف‌ ترین و محبوب‌ ترین این برنامه‌ ها در کشور ایران دچار فیلترینگ شده است. همین موضوع باعث شده است که کاربران به جای حل مشکل به فکر برنامه های جایگزین باشند.
اما باید گفت که پیام رسان‌ های خارجی که هنوز فیلتر نشده اند آنقدر ناشناخته هستند. که استفاده از آن ها عملاً فایده‌ ای برای ما نخواهد داشت. چرا که کاربران بسیار محدودی از آن ها استفاده می‌ کنند و کمک چندانی به حل مشکل شما نخواهند کرد.

استفاده از گوگل میت برای تماس تصویری

اگر قصد شما از پیدا کردن یک پیام رسان بدون فیلتر برقراری تماس تصویری است. می‌ توانید از یکی از محبوب‌ ترین برنامه های گوگل، یعنی گوگل میت کمک بگیرید.‌ و با بهترین کیفیت تماس تصویری را تجربه کنید. شما به صورت پیش فرض در صورتی که از گوشی‌ های اندرویدی استفاده کنید این برنامه را بر روی دستگاه خود نصب دارید.

Image result for پیام رسان خارجی بدون فیلتر

دانلود vpn برای از بین بردن محدودیت پیام رسان خارجی

از آنجایی که نه تنها پیام رسان‌ های خارجی بلکه بسیاری از خدمات اینترنتی در کشور ایران دچار فیلترینگ شده‌ اند. برخورداری از یک فیلتر شکن بسیار ضروری و واجب است.
پس می‌ توانید با استفاده از یک فیلتر شکن مناسب هم مشکل فیلترینگ پیام رسان‌ های خارجی را حل کنید. و هم برای دسترسی به انواع خدمات اینترنتی دچار مشکل نباشید.

کمک گرفتن از سایر راه های دور زدن برای ورود به پیام رسان خارجی

برای دسترسی به شبکه های اجتماعی خارجی فیلتر شده راه های دیگری به جز استفاده از فیلتر شکن نیز وجود دارد. برای مثال در تلگرام و همچنین واتساپ قابلیت پروکسی می تواند به شما این امکان را بدهد که بدون نیاز به فیلتر شکن به خدمات فیلتر شده این برنامه ها پس از رفع انسدادشان، دسترسی پیدا کنید. تا دیگر لازم نباشد به وی پی ان متصل شوید.

۸ پیام رسان خارجی بدون فیلتر


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *