خرید وی پی ان Cilla از گوگل پلی + جدید


خرید وی پی ان Cilla از گوگل پلی + جدید

دانلود فیلتر شکن VPNCilla برای اندروید

شما برای دسترسی به اینترنت جهانی نیاز به فیلتر شکن قدرتمندی نظیر برنامه وی پی ان Cilla دارید. که می‌ توانید این ابزار اینترنتی را بر روی دستگاه خود نصب کنید. و از خدمات وی پی ان موجود در آن برای مبارزه با محدودیت های جهانی کمک بگیرید. دسترسی به خدمات آن کاری بسیار ساده و راحت است. چرا که در گوگل پلی به راحتی قابل نصب بر روی انواع دستگاه های اندرویدی می باشد.

خرید اکانت وی پی ان Cilla از گوگل پلی

شما می‌ توانید اکانت این برنامه را از طریق گوگل پلی دریافت کنید. با خریداری کردن اکانت برنامه از خدمات بسیار با کیفیتی برخوردار خواهید بود. چرا که این برنامه سرور هایی دارد که به صورت اختصاصی عمل می‌ کنند. و قدرت فوق العاده بالاتری را در مقایسه با بسیاری از وی پی ان‌ های دیگر در اختیار شما قرار می دهند.

مهم ترین نقطه قوت این برنامه سرور های قدرتمند و سریع آن می باشد. سرور هایی که به شما این امکان را خواهد داد تا بتوانید حتی محدودیت‌ های شدیدی که بر اینترنت اعمال شده است. را در کوتاه‌ ترین زمان ممکن از بین ببرید. این سرورها که به صورت جهانی خدمات را ارائه می کنند‌. در هر کجا اتصال لازم برای دسترسی به خدمات فیلتر شده را برای شما مهیا می کنند.

Screenshot image 2

خصوصی سازی آدرس IP

شما به کمک این برنامه خواهید توانست به صورت ناشناس در اینترنت جستجو کنید. چرا که این برنامه آی پی حقیقی شما را پنهان می‌ کند و آی پی شما را به صورت ناشناس در می آورد. در نتیجه می‌ توانید بدون اینکه فعالیت‌ های شما قابل ردیابی و شناسایی باشد در اینترنت جستجو کنید.

حجم بسیار پایین فیلتر شکن VPNCilla

یکی از مزیت های این برنامه حجم بسیار پایین آن در مقایسه با بسیاری از فیلتر شکن های دیگر موجود در بازار می باشد . موردی که باعث می شود شما بتوانید راحت‌ تر این برنامه را بر روی دستگاه خود نصب کنید.

Screenshot image 3

اتصال با وای فای خانگی‌

به دلیل قدرت بسیار بالای سرور های این برنامه شما خواهید توانست که با انواع اینترنت‌ ها به سرور ها متصل شوید. حتی با وای فای خانگی نیز می‌ توان به این سرور ها متصل شد. و از قدرت لازم برای دور زدن محدودیت ترافیک اینترنتی استفاده کرد.

,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *