فعال سازی رایگان فیلتر شکن Hostry برای کاربران اندروید


فعال سازی رایگان فیلتر شکن Hostry برای کاربران اندروید

دانلود فیلتر شکن قوی Hostry VPN برای ویندوز

اگر بخواهیم یک فیلتر شکن همه چی تمام و کامل را به شما معرفی کنیم اولین گزینه قطعاً فیلتر شکن Hostry خواهد بود. چون این برنامه دارای سرور های رایگان و پرمیوم می‌ باشد و همچنین امنیت عالی را در اختیار شما می‌ گذارد. بنابراین بدون هیچ نگرانی می‌ توانید در سرتاسر اینترنت مرور کنید و فعالیت‌ های مورد نیاز خود را انجام دهید.

انواع سرور های رایگان و پرمیوم فیلتر شکن Hostry

مهم ترین سرور های رایگان این برنامه در ترکیه و آلمان قرار دارند. که بدون هیچ محدودیتی می‌ توانید از آن ها استفاده کنید. ولی مشکل این است که این سرور های رایگان محدود هستند و ممکن است محدودیت‌ هایی برای شما در نظر گرفته شود.
اما سرور های پرمیوم این برنامه در کشور های بیشتری از جمله کانادا، آلمان، اسپانیا، فرانسه، برزیل، آمریکا و… قرار دارند. که با خرید اکانت این برنامه می‌ توانید به سرعت به هر یک از این سرورها که می‌ خواهید متصل شوید.
علاوه بر آن چون این فیلتر شکن یک برنامه کامل می‌ باشد اکانت‌ های مختلفی را قرار داده است. تا بر اساس مدت زمانی که می‌ خواهید این اکانت‌ ها را با قیمت‌ های متفاوت خریداری کنید.

اگر نخواهید هزینه هم پرداخت کنید مشکلی پیش نمی‌ آید چون همانطور که در ویدیو قابل مشاهده است. وقتی بر روی یکی از سرور های رایگان این برنامه کلیک کنید. پس از چند لحظه اتصال شما با قدرت بسیار بالایی ایجاد می‌ شود.

رفع فیلتر تمام خدمات جهانی با فیلتر شکن Hostry

همانطور که گفته شد این برنامه یک فیلتر شکن محبوب در کشور ما می‌ باشد و به دلیل سرعت و قدرت بسیار بالایی که دارد. به ما کمک می‌ کند تا بتوانیم شدید ترین محدودیت‌ ها را از بین ببریم.
یعنی با استفاده از سرور های این فیلتر شکن ما می‌ توانیم با ایمنی عالی در سرتاسر اینترنت گشت و گذار کنیم. و همچنین فیلم‌ های مورد نظر خود را تماشا کنیم.

منظور از ایمنی عالی، گزینه کیل سوئیچ در این vpn می‌ باشد. که برای استفاده از آن ما باید در تنظیمات این گزینه را فعال کنیم. تا امنیت دستگاه ما بالاتر رود و بتوانیم با خیال راحت‌تر در کشور مرور کنیم.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *