نصب فیلتر شکن پرسرعت قوی Dragon از گوگل


نصب فیلتر شکن پرسرعت قوی Dragon از گوگل

دریافت برنامه دراگون وی پی ان برای ایرانسل

هر کاربر ایرانی نیاز دارد که یک وی پی ان پرقدرت بر روی دستگاه خود نصب کند و چه بهتر که ما از فیلتر شکن‌ هایی استفاده کنیم. که سازگار با اینترنت کشور ما باشد و بتوانیم با هر نوع اینترنتی که در اختیار داریم. از وی پی ان نصب شده خود استفاده کنیم. که در این شرایط برنامه پرسرعت Dragon به کمک ما می‌ آید. چون این فیلتر شکن یکی از قوی‌ ترین برنامه‌ های موجود در کشور ایران می‌ باشد. که با استفاده از آن ما به راحتی می‌ توانیم سانسور های موجود در کشورمان را از بین ببریم.

روش اتصال راحت به فیلتر شکن Dragon فقط با گزینه اتوماتیک

محیط کاربری این فیلتر شکن آنقدر ساده و آسان است که شما بدون نیاز به هیچ آموزشی می‌ توانید از این برنامه استفاده کنید. اما برای اینکه بتوانید راحت اتصال خود را ایجاد کنید ما یک ویدیو کاملاً رایگان برای شما قرار داده‌ایم. تا با تماشای آن بتوانید پس از چند ثانیه اتصال نامحدود خود را ایجاد کنید. در ابتدا که فقط لازم است این برنامه را از گوگل پلی برای خود دانلود کنید. سپس فقط با کلیک بر روی گزینه اصلی این برنامه می‌ توانید اتصال خود را ایجاد کنید. و چون این فیلتر شکن اصلاً گزینه‌ های دیگر ندارد کاربران هنگام استفاده از این برنامه گیج نخواهند شد.

تغییر لوکیشن پس از اتصال

بعد از اینکه اتصال شما به این برنامه ایجاد شد در اولین مرحله این فیلتر شکن لوکیشن شما را کاملاً تغییر می‌ دهد. و همانطور که در فیلم هم قابل مشاهده بود. آدرس کشور شما یعنی ایران به یک کشور دور افتاده تغییر پیدا می‌ کند. در این صورت اگر فردی قصد ردیابی کردن داده‌ های شما را داشته باشد، این کار برایش کاملاً غیر ممکن می‌ شود.

اشتراک گذاری فیلتر شکن Dragon از طریق

گوگل پلی
برنامه مستقیم

شما می‌ توانید به راحتی از دو طریق گفته شده فایل این برنامه را برای هر کاربری که می‌ خواهید ارسال کنید. تا آن ها هم بتوانند از این فیلتر شکن رایگان و پرقدرت استفاده کنند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *