دانلود فیلتر شکن پرسرعت شاهین ایرانی از گوگل


دانلود فیلتر شکن پرسرعت شاهین ایرانی از گوگل

دانلود شاهین وی پی ان برای گوشی همراه

شما می‌ توانید به کمک ابزاری مناسب که خدمات وی پی ان با کیفیت مطلوب را در اختیارتان قرار می‌ دهد، در اینترنت بدون هیچگونه محدودیتی گشت و گذار کنید. یکی از این برنامه ‌ها فیلتر شکن ایرانی شاهین می‌ باشد. که قادر است انواع محدودیت‌ های شدید را از بین ببرد. و به شما امکان دسترسی به تمامی ظرفیت ‌های اینترنت را بدهد.

دسترسی راحت از طریق گوگل پلی

شما می‌ توانید بدون کوچک‌ ترین مشکلی از طریق معتبر ترین مرجع موجود برای دستگاه ‌های اندرویدی این برنامه را دریافت کنید. و با خیال راحت از خدمات آن استفاده کنید. چرا که برنامه گوگل پلی، تنها فیلتر شکن ‌هایی که امنیت کافی را دارند در اختیار شما قرار خواهد داد.

استفاده آسان و کاربردی از شاهین وی پی ان

شما بدون هیچگونه مشکلی می‌ توانید به کمک رابط کاربری فوق ‌العاده‌ ای که این برنامه از آن برخوردار می‌ باشد، آن را فعال سازی کنید. و به کمک سرور هایی که دارد به خدمات فیلتر شده دسترسی پیدا کنید.
در این برنامه قابلیت اتصال خودکار نیز وجود دارد. که به شما امکان می‌ دهد بتوانید تنها با یک کلیک به صورت کاملاً اتوماتیک به قوی ‌ترین سرورها متصل شوید.

همچنین سرور های موجود در این برنامه از کیفیت بالایی برخوردار می‌ باشند. و شما به کمک این سرورها که اکثراً در کشور آلمان قرار گرفته ‌اند می‌ توانید حتی شدید ترین محدودیت‌ ها را به سادگی و در مدت زمانی کوتاه از سر راه خود بردارید. و به خدمات موجود در اینترنت جهانی دسترسی پیدا کنید.

Screenshot image 3

امنیت نه چندان مطمئن در فیلتر شکن شاهین

هرچند که این برنامه حریم خصوصی مطمئنی را برای شما فراهم کرده است. به گونه ‌ای که هیچ کدام یک از اطلاعات خصوصی شما نه اشتراک گذاری می‌ شوند و نه در برنامه ذخیره می‌ شود. اما متاسفانه این برنامه از رمزگذاری داده‌ ها هنگام انتقال استفاده نمی‌ کند. که امنیت سایبری را تا حد زیادی پایین می‌ آورد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *