دریافت فیلتر شکن قوی برای فروشگاه پلی


دریافت فیلتر شکن قوی برای فروشگاه پلی

دانلود وی پی ان سریع مخصوص رفع فیلتر فروشگاه پلی

فروشگاه پلی که بیشتر افراد آن را تحت عنوان گوگل پلی می‌ شناسند. یکی از معتبر ترین و حتی می‌ توان گفت مهم ترین منابع برای دسترسی به برنامه‌ های اندرویدی می‌ باشد. در این برنامه شما می‌ توانید به تمامی برنامه و بازی ‌ها دسترسی پیدا کنید.
البته گفتنی است که جدیداً محدودیت ‌هایی بر گوگل پلی اعمال شده است. که استفاده از خدمات و محتوای موجود در آن را برای کاربران ایرانی مشکل کرده است. از این رو مجبور به استفاده از فیلتر شکن ‌هستید.

دانلود فیلتر شکن از پیام رسان تلگرام

با مسدود بودن فروشگاه پلی معتبر ترین و بهترین حالتی که می‌ توانید به راحتی از یک فیلتر شکن برخوردار شوید، برنامه تلگرام است. همانطور که می‌ دانید شما می‌ توانید محدودیت ‌های تلگرام را به کمک یک پروکسی فعال و مناسب از بین ببرید. این ویژگی تلگرام به شما این امکان را می‌ دهد که بتوانید به راحتی بدون نیاز به وی پی ان به خدمات و محتوا های موجود در کانال‌ های تلگرام دسترسی پیدا کنید. پس از این طریق می‌ توانید فیلتر شکن مناسب با دستگاه خود را نصب کنید. و سپس با متصل شدن به سرور هایش محدودیت ‌های گوگل پلی را از بین ببرید.

World of Bin: BIN GOOGLE PLAY STORE

چرا گوگل پلی یا همان فروشگاه پلی مهم است؟

یکی از مهم ترین دلایلی که باعث اهمیت این منبع شده است. این است که زیر نظر گوگل است و همانطور که می‌ دانید سیستم عامل اندروید نیز برای شرکت آلفابت که همان سازنده گوگل می‌ باشد، است. که همه این موضوعات باعث می‌ شود که اعتماد کردن به این برنامه بسیار راحت باشد.
همچنین این برنامه نظارت کامل بر برنامه‌ هایی که در آن قرار داده می‌ شوند را دارد. که باعث می‌ شود انواع بد افزارها غیر قابل نصب بر روی گوشی شما باشند. پس می‌ توانید با خیال راحت از این برنامه پس از متصل شدن به یک فیلتر شکن استفاده کنید.

همچنین لازم به ذکر است که فروشگاه پلی فقط مخصوص گوشی‌ های اندرویدی است. و برای اینکه بتوانید وی پی ان مورد نظر خود را برای آیفون دانلود کنید باید از اپ استور استفاده کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *