دانلود فیلتر شکن قوی با سرور ایران


دانلود فیلتر شکن قوی با سرور ایران

دانلود vpn ایرانی برای گوشی اندروید رایگان

گاهی اوقات موقعیتی پیش می آید که در خارج از کشور ایران هستید و برای دسترسی به خدمات برنامه‌ ها و سایت‌ های ایرانی مجبور به استفاده از فیلتر شکن‌ هایی می شوید. که دارای سرور ایران هستند. چرا که توسط این وی پی ان‌ ها خواهید توانست به آی‌ پی ایرانی دسترسی پیدا کنید. و از محتوای مورد نیاز خود در سایت‌ ها و برنامه‌ های ایرانی برخوردار شوید.

دانلود وی پی ان های خارجی دارای سرور ایران

بعضی از فیلتر شکن های موجود در بازار علاوه بر اینکه دارای آی پی های خارجی مختلف هستند. سرور های ایرانی را نیز در اختیار شما قرار می دهند. شما می‌ توانید برای دور زدن انواع محدودیت‌ های جهانی و همچنین دریافت خدمات برنامه‌ ها و سایت‌ های ایرانی به صورت همزمان از این فیلتر شکن ها استفاده کنید. هرچند عموماً کیفیت لوکیشن های ایرانی این نوع فیلتر شکن‌ ها در سطح متوسطی قرار دارند.

فیلترشکن فعال در ایران + معرفی 3 وی پی ان قوی

نصب وی پی ان اختصاصی سرور ایران

یک سری از وی پی ان‌ های موجود در بازار نیز به صورت اختصاصی تنها دارای آی پی های ایرانی هستند. این نوع فیلتر شکن‌ ها عموماً قدرت و سرعت بالاتری را در اختیار شما قرار می دهند. چرا که کیفیت سرور های ایرانی این برنامه ها در سطح بسیار بالایی قرار دارند.
هنگامی که شما به سرور های این نوع فیلتر شکن‌ ها متصل می‌ شوید. آی پی ایران جایگزین آی پی حقیقی شما می شود. که به شما این امکان را خواهد داد بتوانید به سایت‌ ها و برنامه های ایرانی دسترسی پیدا کنید.

فیلتر شکن با آی پی ایران برای اندروید - دانلود فیلترشکن

خرید اشتراک فیلتر شکن دارای سرور ایران

اگر می‌ خواهید بالاترین سرعت و قدرت ممکن برای شما هنگام استفاده از آی پی های ایرانی فراهم شود. می‌ توانید فیلتر شکن‌ هایی که دارای لوکیشن ایران هستند و اشتراک پریمیوم دارند را خریداری کنید. نکته جالب در مورد این نوع وی پی ان این است که قیمت اشتراک آن‌ ها حتی بیشتر از وی‌ پی‌ ان‌ های خارجی نیز می‌ باشد .


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *