معرفی فیلتر شکن برای کامپیوتر با سرعت بالا


معرفی فیلتر شکن برای کامپیوتر با سرعت بالا

دانلود وی پی ان فعال برای ویندوز قدیمی

کامپیوتر ها اکثراً از سیستم عامل ویندوز استفاده می‌ کنند و دانلود فیلتر شکن برای این سیستم عامل کمی سخت‌ تر از سایر سیستم هاست. چرا که تعداد فیلتر شکن‌ ها برای این نوع سیستم عامل کمتر به بازار ارائه شده است.
همچنین گفتنی است که منابع دانلود وی پی ان برای این نوع بسیار محدود است. و ما مجبور هستیم که از منابع محدود وی پی ان مورد نظر خود را پیدا کنیم.
علاوه بر آن، اکثر سایت ‌های ارائه دهنده خدمات وی پی ان فیلتر هستند. بنابراین با مشکل بزرگی مواجه هستیم. که باید آن ها را حل کنیم. مخصوصا دنبال راهی باشیم تا بتوانیم فیلترینگ موجود در کامپیوتر را هم دور بزنیم.

استفاده از تلگرام به عنوان منبع دانلود فیلتر شکن

بهترین منبع برای سیستم عامل ویندوز در حال حاضر برنامه تلگرام است. چرا که ما می‌ توانیم به راحتی محدودیت‌ های این برنامه را به کمک پروکسی ‌ها از بین ببریم. و سپس برنامه ارائه دهنده خدمات وی پی ان را به راحتی از آن دانلود کنیم. سپس خواهیم توانست از خدمات با کیفیت برای دور زدن انواع فیلترینگ بهره ‌مند شویم.

See related image detail. A VPN is a good idea, but not all VPNs are equal | Geeks2U

چه فیلتر شکن را برای کامپیوتر انتخاب کنیم؟

برای اینکه انتخاب مناسبی داشته باشیم، باید یک سری فاکتور ها را در نظر بگیریم. تا بهترین انتخاب برای ما صورت بگیرد، برای مثال در ادامه به بررسی این ویژگی ‌ها می‌ پردازیم:

۱- دارای سرور های سریع و قدرتمند

سرور های سریع و فعال، مهم ترین فاکتوری است که باید در نظر داشته باشیم. پس می‌ توانیم با تحقیق اندک بفهمیم که کدام فیلتر شکن سرور های مناسبی را در اختیار ما قرار می‌ دهد. تا بتوانیم از نهایت سرعت برخوردار شویم و انواع محدودیت ‌ها را از بین ببریم.

۲- دریافت محیط خصوصی ایمن

امنیت بالا باعث می‌ شود که بتوانیم محدودیت‌ ها را در بستری مناسب و ایمن از بین ببریم. چون همانطور که می‌ دانیم اخیراً استفاده از فیلتر شکن ‌‌ها جرم محسوب شده است. و اگر از فیلتر شکنی استفاده کنیم که خدمات امنیتی کافی را نداشته باشد. امکان به خطر افتادنمان وجود خواهد داشت.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *