دانلود فیلتر شکن برای فیسبوک اصلی قدیمی


دانلود فیلتر شکن برای فیسبوک اصلی قدیمی

نصب وی پی ان فیسبوک از گوگل پلی

از جمله شبکه‌ های اجتماعی محبوب و فعال در سراسر جهان می توان به فیسبوک اشاره کرد. که در ایران نیز طرفداران بسیار زیادی دارد. برای استفاده از این برنامه ما نیاز به یک فیلتر شکن قوی و قدرتمند داریم. چرا که محدودیت های اعمال شده بر این برنامه بسیار شدید است.
همه فیلتر شکن ها برای از بین بردن محدودیت های شدیدی نظیر فیلترینگ اعمال شده بر فیسبوک مناسب نیستند. و حتماً باید از یک سری از ویژگی‌ ها برخوردار باشند. تا شرایط لازم برای دسترسی مناسب به خدمات فیسبوک را برای ما فراهم کنند.

می‌ توان گفت مهم‌ ترین ویژگی که حتماً باید برای انتخاب فیلتر شکن مد نظر داشته باشیم. برخورداری آن از سرور های قدرتمند و سریع می باشد. چرا که این سرور ها هستند که قدرت یک فیلتر شکن را تعیین می کنند. و از آنجایی که ما نیاز به قدرت زیادی داریم. حتماً باید سرور ها هم از کیفیت بالا هم از تعداد مناسب برخوردار باشند.

Screenshot image 5

امنیت خود را هنگام ورود به فیسبوک تضمین کنید:

برای دسترسی به خدمات برنامه فیسبوک و استفاده ایمن از آن ما نیاز به امنیت بالا داریم. بنابراین هنگام انتخاب فیلتر شکن باید به دنبال برنامه ای باشیم. که از خدمات امنیتی با کیفیت مناسب استفاده کند. تا شرایط بهینه برای دسترسی مطمئن به خدمات فیلتر شده موجود در فیس‌ بوک را برای ما فراهم کند. تا بتوانیم بدون نگرانی و با خیالی راحت از خدمات این برنامه استفاده کنیم.

سازگاری با اینترنت های مختلف هنگام دسترسی به فیسبوک:

ما برای اینکه بتوانیم در هر شرایطی از اتصال لازم برای دور زدن انواع محدودیت‌ ها و همچنین فیلترینگ برنامه فیسبوک برخوردار باشیم. نیاز داریم از فیلتر شکنی استفاده کنیم که با انواع اینترنت‌ ها سازگاری دارد. چرا که تنها در این شرایط خواهیم توانست در همه جا به این فیلتر شکن متصل شویم. و انواع محدودیت های موجود در اینترنت را از بین ببریم.

Screenshot image 4


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *