دانلود فیلتر شکن از سایت گوگل کروم


دانلود فیلتر شکن از سایت گوگل کروم

نصب وی پی ان قوی از سایت با لینک مستقیم

یکی از منابعی که شما می‌ توانید به کمک آن به وی پی ان و خدمات لازم برای دور زدن محدودیت ‌ها دسترسی پیدا کنید، برنامه گوگل کروم می‌ باشد. شما می‌ توانید به کمک این مرورگر محبوب و پرطرفدار سایت‌ های مخصوص ارائه دهنده خدمات وی پی ان را پیدا کنید. و از آن ها، فیلتر شکن مورد نظر خود را دانلود و نصب کنید.

فیلتر بودن اکثر سایت های مخصوص فیلتر شکن

یکی از نکاتی که هنگام استفاده از گوگل کروم برای دسترسی به خدمات وی پی ان باید به آن توجه کنیم. این است که اکثر سایت ‌هایی که خدمات وی پی ان را در اختیار کاربران قرار می‌ دهند، دچار فیلترینگ شده ‌اند.
برای استفاده از گوگل کروم به عنوان منبع برای دسترسی به خدمات فیلتر‌ شکن ‌ها باید توجه داشته باشیم که کار سختی را در پیش داریم. چرا که باید به دنبال منابعی بگردیم که هنوز فیلتر نشده ‌اند.

معرفی بهترین افزونه فیلترشکن (VPN) برای گوگل کروم - YouTube

استفاده از دی ان اس های ضد فیلتر در مرورگر

شما می‌ توانید از مرورگر های ضد فیلتر استفاده کنید و با تغییر تنظیمات این مرورگر اینترنت خود را ضد فیلتر کنید. در این صورت خواهید توانست که حتی برخی از محدودیت‌ هایی که با اینترنت عادی قابل دور زدن نیستند را به راحتی از بین ببرید.

دسترسی به فیلتر شکن های آنلاین

یکی از راه ‌های بسیار مناسبی که شما می‌ توانید به کمک آن به اینترنت جهانی متصل شوید. و انواع محدودیت ‌های اینترنتی را از بین ببرید، استفاده از افزونه ‌های وی پی ان است. این افزونه ‌ها یک فیلتر شکن آنلاین می‌ باشند. که به کمک آن می‌ توانید به راحتی انواع محدودیت ‌های اینترنتی را از بین ببرید.
تنها نکته ‌ای که باید هنگام استفاده از این افزونه ‌ها در نظر داشته باشید. این است که شما تنها می‌ توانید خدمات آنلاین مانند سایت‌ های فیلتر شده را به کمک این افزونه ‌ها از بین ببرید. و برای دسترسی به خدمات وی پی ان برای از بین بردن محدودیت ‌های برنامه ‌ها دچار مشکل هستید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *