فیلترینگ ایران کی برداشته می شود؟!


فیلترینگ ایران کی برداشته می شود؟!

روش دور زدن فیلترینگ با فیلتر شکن قوی بدون محدودیت

با توجه به اینکه فیلترینگ اعمال شده برای اینترنت محدودیت‌ های زیادی را برای کاربران به وجود آورده است. بسیاری از افراد به دنبال این موضوع هستند که فیلترینگ به صورت کلی برداشته شود. اما باید گفت با توجه به شرایط موجود این اتفاق نخواهد افتاد.
پس باید به دنبال راه حلی باشید تا بتوانید از خدمات موجود در اینترنت که از دسترس خارج شده‌اند، برخوردار شوید. از میان راه‌های موجود استفاده از فیلتر شکن می‌ تواند بهترین گزینه برای شما باشد. چرا که شرایطی را فراهم می‌ کند که بتوانید از تمامی محتوای موجود در سایت‌ ها و برنامه‌ های فیلتر شده برخوردار شوید.

انتخاب فیلتر شکن مناسب رفع فیلترینگ

شدت محدودیت‌ ها به قدری بالاست که حتی همه فیلتر شکن‌ ها قادر نیستند که شرایط بهینه برای دسترسی به خدمات فیلتر شده را برای شما فراهم کنند. پس باید یک سری فاکتورها را در نظر داشته باشید که بتوانید انتخاب درستی را انجام دهید.

صحيفة الاستقلال

سرور های فعال و دردسترس مناسب رفع فیلترینگ

رابط کاربری مناسب به شما این امکان را می‌ دهد که بتوانید به سادگی به خدمات وی پی ان دسترسی پیدا کنید. چرا که بعضی از فیلتر شکن‌ ها رابط کاربری پیچیده‌ای دارند. به گونه‌ای که برای هر بار وصل شدن به سرورها نیاز دارید که نام کاربری و رمز عبور وارد کنید.

هر چقدر یک فیلتر شکن با کیفیت باشد اما سرور های آن نتوانند قدرت لازم را برای شما فراهم کنند، عملاً به درد نخور خواهند بود. پس باید در نظر داشته باشید که مهم ترین فاکتور که در اولویت قرار دارد سرور های با کیفیت می‌ باشد. برای دریافت بهترین سرورها شما می‌ توانید اکانت پریمیوم فیلتر شکن‌ ها را خریداری کنید. یا نسخه‌ های مود شده وی پی ان‌ ها را دریافت کنید.

محافظت از مرور آنلاین

بعضی از فیلتر شکن‌ های موجود در بازار اطلاعات شما را ذخیره می‌ کنند که این موضوع می‌ تواند آسیب پذیری شما در برابر خطرات احتمالی را بالا ببرد. پس هنگام انتخاب فیلتر شکن باید دقت کنید که خدمات امنیتی در آن برنامه رعایت شده باشد. تا بتوانید با دریافت یک بستر مناسب و ایمن با خیالی راحت در اینترنت گشت و گذار کنید.

Working With File-Encryptor Node.js Module - Encrypt and Decrypt your ...


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *