روش شیر کردن وی پی ان فعال در موبایل


روش شیر کردن وی پی ان فعال در موبایل

نحوه اشتراک گذاری فیلتر شکن برای اندروید

همانطور که همه کاربران می‌ دانند شرایط اینترنت به گونه‌ای رقم خورده است که بدون استفاده از یک وی پی ان مطمئن و قدرتمند نمی‌ توان به بسیاری از خدمات اینترنتی دسترسی پیدا کرد.
دسترسی به خدمات وی پی ان برای کاربران ios به راحتی امکان‌ پذیر است. چرا که منبع لازم برای دسترسی به وی پی ان در این برنامه فیلتر نشده است. اما با افزایش شدت محدودیت‌ ها کاربران اندروید که قبلا از گوگل پلی برنامه های ارائه دهنده خدمات وی پی ان را دریافت می‌ کردند، دچار مشکل شدند. چرا که گوگل پلی نیز فیلتر شد و بدون استفاده از فیلتر شکن دسترسی به خدمات آن غیر ممکن می باشد.
پس یک راه حل برای دسترسی به خدمات وی پی ان این است که کاربران دیگر که از یک فیلتر شکن مناسب بر روی دستگاه خود برخوردارند، آن را برای شما شیر کنند.

وی پی ان چیست؟ - وبلاگ پویان آی تی

راه های شیر کردن وی پی ان

۱- استفاده از بلوتوث

یک راه برای شیر کردن برنامه‌ های مختلف مانند فیلتر شکن‌ ها یا بازی‌ های محبوب استفاده از قابلیت بلوتوث می‌ باشد. که هم اکنون بر روی انواع دستگاه‌ های اندرویدی موجود است. اما با توجه به اینکه این راه حل بسیار کند است. برنامه‌ هایی که در این حوزه فعالیت می‌ کنند جای این راه را گرفته اند.

۲- استفاده از شیریت و زاپیا

برنامه‌ های شیریت و زاپیا دو برنامه‌ای هستند که در منابع ایرانی نیز به راحتی در دسترس کاربران قرار گرفتند. شما می‌ توانید آن‌ها را از طریق منابع ایرانی دریافت کنید. و سپس از دوست یا هر کس دیگری درخواست کنید که فیلتر شکن دستگاه خود را از طریق این برنامه‌ ها در اختیار شما قرار دهند. با توجه به اینکه سرعت این دو برنامه بسیار بالا است. شما می‌ توانید تنها در عرض چند ثانیه فایل نصبی فیلتر شکن‌ ها را برای یکدیگر ارسال کنید. و سپس آن را بر روی دستگاه خود نصب کنید و از خدمات مورد نیاز خود برخوردار شوید.

WTF is DVPN - ERLY STAGE

۳- کمک گرفتن از تلگرام

تلگرام راه حل مناسبی برای شیر کردن فیلتر شکن می‌ باشد. شما می‌ توانید با مراجعه به تلگرام و انتخاب فایل مورد نظر خود، نسخه نصبی را برای دوستان یا آشنایان خود ارسال کنید. یا اینکه کاربران دیگر فایل نصبی را در اختیار شما قرار دهند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *