سایت های ضد فیلتر مخصوص فیلم در کشور


سایت های ضد فیلتر مخصوص فیلم در کشور

رفع سانسور سایت نتفلیکس برای فیلم آنلاین

یکی از مشکلاتی که عاشقان فیلم و سریال های روز دنیا با آن دست و پنجه نرم می کنند فیلتر شدن بیشتر سایت های معروف و محبوب می باشد. مشکلی که باعث شده است بسیاری از افراد نتوانند به محتوای مورد نظر خود در این سایت‌ ها دسترسی پیدا کنند. در این بین سایت هایی وجود دارند که با وجود اینکه فیلم‌ ها را بدون سانسور برای استفاده کاربران قرار می دهند هنوز فیلتر نشده‌ اند. که در ادامه نحوه دسترسی به این برنامه ها و سایت ها را معرفی می‌ کنیم .

۱- سرچ نام سایت فیلم در گوگل

شما می‌ توانید با سرچ اندک در گوگل به سایت‌ های مربوط به این محتواها که بدون هیچگونه فیلتری به روزترین فیلم‌ ها و سریال‌ ها را بدون سانسور در اختیار شما قرار می دهند دسترسی پیدا کنید. و از محتوای مورد نظر خود با بالاترین کیفیت لذت ببرید.

ww.shahid4u.net · Issue #41326 · AdguardTeam/AdguardFilters · GitHub

۲- خرید اشتراک برنامه های بدون فیلتر

یک راه دیگر که می‌ توانید بدون کوچک‌ ترین مشکل و با بالاترین سرعت فیلم‌ ها و سریال‌ ها را به صورت آنلاین تماشا کنید. خرید اشتراک برنامه‌ هایی است که بدون فیلتر جدید ترین و به روزترین ویدیو ها را در اختیار شما قرار می‌ دهند. شما به کمک این برنامه‌ ها می‌ توانید پلی لیستی بلند بالا و کامل از تمامی فیلم های تاریخی جدید و کمدی و همه ژانر های مختلف را داشته باشید. تا بدون محدودیت و مشکل بتوانید آن ها را تماشا کنید.

مراجعه به کانال های تلگرامی مخصوص فیلم

یکی دیگه از راه‌ هایی که شما می‌ توانید به فیلم‌ ها و سریال های مورد نظرتان دسترسی پیدا کنید. مراجعه به کانال های تلگرامی می باشد. از طریق تلگرام می‌ توانید حتی بدون نیاز به فیلتر شکن به کمک پروکسی محدودیت تلگرام را از بین ببرید و از طریق همین کانال‌ ها فیلم‌ ها و سریال های مورد نظر خود را به راحتی دانلود کنید.

بهترین سایت های دانلود و تماشای فیلم و سریال


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *