دانلود رستم وی پی ان نسخه هک شده برای موبایل


دانلود رستم وی پی ان نسخه هک شده برای موبایل

نصب فیلتر شکن رستم وی پی ان بدون قطعی برای کامپیوتر

یکی از فیلتر شکن های موجود در بازار که شما می‌ توانید برای دریافت خدمات وی پی ان از آن کمک بگیرید فیلتر شکن رستم وی پی ان نام دارد. برنامه ای که قدرت لازم برای دور زدن محدودیت‌ ها را در اختیار شما قرار می‌ دهد.
این فیلتر شکن جدیداً جز فیلتر شکن‌ های ترند موجود در بازار شده است. که اکثر کاربران موجود در کشور که از گوشی‌ های اندرویدی استفاده می‌ کنند این برنامه را برای خود نصب کرده‌اند که در ادامه به بررسی خدمات این برنامه می پردازیم.

Screenshot image 5

زبان فارسی رستم وی پی ان و استفاده راحت

رستم وی پی ان یکی از فیلتر شکن‌ هایی است که زبان پیش فرض آن فارسی می باشد. به همین دلیل است که استفاده از خدمات آن برای کاربران راحت‌ تر خواهد بود.
شما می‌ توانید به کمک زبان فارسی این برنامه و همچنین رابط کاربری مناسبی که دارد. به سادگی به سرورها متصل شوید و به خدمات مورد نیاز خود جهت دور زدن محدودیت ها دسترسی پیدا کنید.

امکان بررسی اتصال

شما می‌ توانید در این برنامه اتصال خود را با گزینه ای که در برنامه قرار داده شده است بررسی کنید. تا بتوانید اطلاعات لازم در مورد اتصالی که دارید را به دست آورید. و مدیریت بهتری بر روی فعالیت اینترنتی خود داشته باشید.

Screenshot image 4

امنیت فوق العاده بالا در رستم وی پی ان

یکی از نکات مثبت در مورد این فیلتر شکن امنیت فوق العاده بالای آن می باشد. در این فیلتر شکن برای دسترسی شما به بهترین شرایط امنیتی بهترین و ایمن‌ ترین پروتکل‌ ها در نظر گرفته شده است. تا بتوانید بدون نگرانی و در بستری مطمئن و کاملاً ایمن در اینترنت گشت و گذار کنید. این فیلتر شکن به هیچ عنوان داده های شما را ذخیره نمی‌ کند. تا آسیب پذیری شما در برابر خطرات احتمالی در کمترین حد ممکن باشد. به طور کلی شما هنگام استفاده از این برنامه خیالی راحت خواهید داشت.

خدمات رایگان و بدون محدودیت

یک نکته مثبت در مورد این فیلتر شکن این است که خدمات وی پی ان موجود در این برنامه به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است.
شما می‌ توانید بدون اینکه نیاز به پرداخت هزینه داشته باشید. به صورت کاملاً رایگان به سرور های موجود در این vpn متصل شوید و از اینترنت جهانی بدون کوچک ترین محدودیت برخوردار شوید. اگرچه گفتنی است گاهی اوقات این برنامه دچار افت کیفیت می‌ شود و نمی‌ تواند اتصال لازم برای شما را ایجاد کند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *