روش فعال کردن تلگرام پرمیوم رایگان


روش فعال کردن تلگرام پرمیوم رایگان

خرید نسخه تلگرام پرمیوم برای اندروید با قیمت مناسب

تلگرام یکی از محبوب‌ ترین شبکه‌ های اجتماعی در سراسر نقاط جهان می‌ باشد که طرفداران بسیار زیادی نیز در کشور ایران دارد. در آپدیت‌ های جدید تلگرام نسخه پرمیوم نیز به آن اضافه شده است. که قابلیت‌ های بسیار جذاب و کاربردی دارد. شما برای اینکه خدمات نسخه پریمیوم را دریافت کنید باید آن را خریداری کنید. و به هیچ عنوان نمی‌ توانید به صورت رایگان آن را دریافت کنید.

خریداری نسخه پرمیوم تلگرام

برای اینکه بتوانید نسخه پرمیوم را دریافت کنید باید آن را از منابع مختلف خریداری کنید. قیمت‌ های آن بسته به مدت زمانی که خریداری می‌ کنید متفاوت است. که در ادامه به نحوه خریداری تلگرام پرمیوم می‌ پردازیم.

خرید تلگرام پرمیومTelegram Premiumقیمت عالی و فعال سازی آنی

۱- خریداری از سایت های اینترنتی

یکی از منابعی که می‌ توانید از آن نسخه پرمیوم تلگرام را خریداری کنید سایت‌ های موجود در اینترنت می‌ باشد. شما می‌ توانید با سرچ این کلید واژه سایت‌ های مربوط به این خدمت را پیدا کنید. سپس می‌ توانید پرداخت مطمئن و راحت را برای دریافت نسخه پریمیوم داشته باشید.

۲- خریداری از طریق تلگرام

همچنین شما می‌ توانید از طریق کانال‌ های تلگرامی موجود نیز خریداری نسخه پریمیوم را انجام دهید. کانال‌ های تلگرامی بسیار زیادی در این حوزه وجود دارند که شما می‌ توانید نسخه پریمیوم مورد نظر خود را از آن ها خریداری کنید.

چگونه تلگرام پریمیوم را فعال کنیم؟ • دیجی‌کالا مگ

خدمات اضافه نسخه پرمیوم

۱- ایموجی های متحرک

در این نسخه تلگرام ایموجی‌ های قرار گرفتند که به صورت متحرک می‌ باشند. شما می‌ توانید با خریداری نسخه پریمیوم از این قابلیت تلگرام برخوردار شوید.

۲- آپلود فایل های سنگین تر

همچنین شما می‌ توانید در این نسخه فایل‌ های سنگین‌تر را آپلود کنید. به گونه‌ای که حتی فایل‌ هایی با حجم ۴ گیگابایت نیز در این نسخه به راحتی قابل آپلود شدن می‌ باشند.

۳- استوری گذاشتن در نسخه پرمیوم

یکی از جذاب‌ ترین قابلیت‌ هایی که تنها در نسخه پریمیوم تلگرام وجود دارد قابلیت گذاشتن استوری می‌ باشد. هنگامی که شما نسخه پریمیوم را خریداری می‌ کنید این قابلیت برای شما فعال خواهد شد.

تلگرام پریمیوم با اشتراک ماهیانه 5 دلار به همراه قابلیت های اختصاصی معرفی  شد | گجت نیوز


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *