نصب بهترین وی پی ان برای کروم


نصب بهترین وی پی ان برای کروم

دانلود فیلتر شکن فعال برای گوگل کروم رایگان

فرقی نمی‌ کند که از چه فیلتر شکنی برای دستگاه خود استفاده می‌ کنید. چرا که اگر اتصال شما برقرار شود می‌ توانید به راحتی به کمک کروم مروری نا‌محدود در اینترنت را تجربه کنید. در واقع فیلتر شکن مخصوص کروم وجود خارجی ندارد. منظور از فیلتر شکن مخصوص کروم همان افزونه‌ های موجود در کروم می باشد. که به نوعی فیلتر شکن آنلاین محسوب می‌ شود.

افزونه های وی پی ان برای کروم

شما می‌ توانید افزونه ‌های مخصوصی را به کروم اضافه کنید. که در واقع به نوعی این افزونه ‌ها فیلتر شکن محسوب می‌ شوند. و خدمات وی پی ان را در اختیار شما قرار می‌ دهند. اما گفتنی است که کیفیت این نوع فیلتر شکن ‌ها چندان بالا نیست. و به درد استفاده‌ از خدمات فیلتر شده با شدت کم می خورد.

دانلود وی پی ان برای کروم از گوگل پلی

شما می‌ توانید به راحتی با مراجعه به منابع معتبر نظیر گوگل پلی برای دستگاه اندرویدی خود فیلتر شکنی مناسب را تهیه کنید. پس از نصب برنامه و متصل شدن به سرور های مناسب می‌ توانید به راحتی از بستری مناسب جهت از بین بردن محدودیت ‌های سایت‌ های مختلف توسط کروم اقدام نمایید. و نیازی به کار اضافه ‌ای ندارید.

Resolving host error in Chrome browser [7 Steps]

نحوه استفاده از فیلتر شکن برای Chrome

بسته به نوع فیلتر شکنی که برای دستگاه خود نصب کردید، نحوه راه ‌اندازی برنامه‌ ها متفاوت است. اما اکثراً رابط کاربری فیلتر شکن ‌ها به گونه‌ ای طراحی شده است. که به دلیل وجود قابلیت اتصال خودکار می‌ توانید تنها با یک کلیک به قوی ‌ترین سرور متصل شوید.
پس از برقراری اتصال با بهترین سرور تنها کاری که می‌ بایست برای دسترسی به سایت‌ های فیلتر شده به کمک کروم انجام دهید. این است که وارد این مرورگر محبوب شوید و اسم سایت مورد نظر خود را سرچ کنید. پس از جستجو، متوجه خواهید شد که تمامی محدودیت ‌ها از بین رفته ‌اند. و می‌ توانید بدون محدودیت در اینترنت جستجو کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *