دانلود اینستا ایکس نسخه جدید از گوگل پلی


دانلود اینستا ایکس نسخه جدید از گوگل پلی

نصب اینستا ایکس بدون فیلتر برای آیفون

برنامه اینستا ایکس یکی از قدیمی‌ ترین نسخه‌ های فرعی اینستاگرام بود. که تمامی خدمات آن را علاوه بر یک سری از خدمات ویژه در اختیار ما می گذاشت. اما هم اکنون این برنامه از گوگل پلی حذف شده است و دیگر شما نمی‌ توانید به کمک این برنامه خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنید. اما با کمی جستجو شاید بتوانید نسخه‌ های قدیمی این برنامه را پیدا کنید.

تفاوت اینستا ایکس با اینستاگرام چیست؟!

همانطور که گفته شد برنامه اینستا ایکس کاملا مشابه با برنامه اینستاگرام می‌ باشد. به گونه‌ای که حتی شما برای استفاده از خدمات این برنامه باید از اکانت اینستاگرام خود استفاده کنید. تنها تفاوت این نسخه از اینستاگرام با نسخه اصلی، قابلیت‌ های اضافه‌ای است که در این نسخه از اینستاگرام وجود دارد. وگرنه تمامی خدمات کاملاً مشابه به هم می‌ باشد. که در ادامه به بررسی این تفاوت‌ ها می‌ پردازیم.

دانلود نسخه قدیمی اینستاگرام Old Instagram - آکادمی وندو

۱- دانلود پست ها

شما این امکان را خواهید داشت که در این نسخه از اینستا تمامی پست‌ ها را به دلخواه دانلود کنید و آن ها را در گالری دستگاه خود ذخیره کنید. قابلیتی که به تازگی به برنامه اینستاگرام اضافه شده است. اما در گذشته برنامه اینستاگرام از چنین چیزی برخوردار نبود. تنها این نسخه از اینستا دارای چنین قابلیتی بود که یکی از مهم‌ ترین دلایل محبوبیت این برنامه نیز بود.

۲- دانلود استوری

یکی از مهم ترین قابلیت‌ هایی که برنامه اینستا ایکس از آن برخوردار بود. اما هنوز برنامه اینستاگرام با وجود آپدیت‌ های فراوانی که تا به اکنون داده است، از آن برخوردار نمی‌ باشد، قابلیت دانلود استوری است. مهم‌ترین دلیلی که هم اکنون کاربران به دنبال این نسخه از اینستاگرام می‌ باشند.
اما همانطور که گفته شد شما دیگر نمی‌ توانید از طریق برنامه گوگل پلی این نسخه از برنامه را برای دستگاه اندرویدی خود دریافت کنید. و مجبور هستید که از سایر منابع فیلتر نشده کمک بگیرید.

دانلود اینستا ایکس نسخه جدید با لینک مستقیم - دانلود فیلتر شکن بدون قطعی


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *