روش افزودن پروکسی تلگرام در موبایل


روش افزودن پروکسی تلگرام در موبایل

خرید پروکسی قوی برای اندروید جدید

تلگرام یکی از محبوب ‌ترین شبکه‌ های اجتماعی در بین کاربران ایرانی است. چرا که خدمات بسیار با کیفیتی را دارا می‌ باشد. اما متاسفانه امروزه به دلیل محدودیت‌ های اینترنتی، شما بدون استفاده از راه‌ های دور زدن محدودیت ‌ها نمی ‌توانید از خدمات این برنامه برخوردار شوید. و نیاز دارید که برای بهره ‌مند شدن از ظرفیت ‌های این برنامه ابتدا محدودیت‌ های اعمال شده بر روی آن را از بین ببرید.
بهترین راه استفاده از یک فیلتر شکن قدرتمند و فعال است. که قادر به ارائه قدرت لازم برای رفع این مسدودیت برنامه می‌ باشد. و راه دیگر نیز استفاده از پروکسی تلگرام است.

استفاده از پروکسی تلگرام برای رفع فیلتر کردن

همانطور که گفته شد بهترین راه برای از بین بردن فیلترینگ تلگرام استفاده از یک وی پی ان قدرتمند و سریع است. اما بسیاری از کاربران دسترسی به یک وی پی ان فعال را ندارند. یا حتی گاهی اوقات موقعیتی برای شما پیش می‌ آید که نمی‌ توانید از خدمات وی پی ان مورد استفاده خود برخوردار شوید.
در چنین شرایطی برنامه تلگرام قابلیتی را قرار داده است که می‌ توانید به کمک آن بدون نیاز به فیلتر شکن محدودیت این برنامه را از بین ببرید. و آن هم قابلیت پروکسی تلگرام است. که به شما این امکان را می‌ دهد تنها با متصل شدن به یک پروکسی قدرتمند و سریع بتوانید فیلترینگ برنامه را از بین ببرید. و به خدمات موجود دسترسی پیدا کنید.

تنظیمات پروکسی تلگرام ایفون

پروکسی تلگرام را از کجا گیر بیاوریم؟

دسترسی به این خدمت تلگرام و استفاده از آن کاری بسیار ساده و راحت است. به طوری که حتی از طریق خود برنامه شما می‌ توانید منابع پروکسی تلگرام را پیدا کنید. چرا که کانال ‌های تلگرامی بسیار زیادی وجود دارند که پروکسی ‌های به روز و آپدیت شده را در اختیار شما قرار می‌ دهند.
فقط باید توجه داشته باشید که پروکسی مورد استفاده شما باید با اینترنتی که از آن استفاده می‌ کنید سازگار باشد. تا قادر باشد سرعت و قدرت لازم را برای شما فراهم کند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *