دانلود آخرین نسخه موبوگرام برای pc بدون فیلتر شکن


دانلود آخرین نسخه موبوگرام برای pc بدون فیلتر شکن

نصب بهترین فیلتر شکن برای موبوگرام رایگان

یکی از نسخه‌ های غیر رسمی تلگرام که توانست نظر کاربران را جلب کند و بسیاری از کاربران ایرانی از آن استفاده کنند، برنامه موبوگرام می‌ باشد. که در نزد کاربران سر و صدای زیادی به پا کرده است. بسیاری از افراد آن را تحت عنوان تلگرام بدون فیلتر می‌ شناسند. اما باید گفت که به هیچ عنوان این برنامه ضد فیلتر نمی‌ باشد. بلکه برای دور زدن محدودیت آن نیز باید از فیلتر شکن یا پروکسی استفاده کنید.

تصویر نماگرفت 4

دانلود موبوگرام برای ویندوز

با توجه به محبوبیت بالا و همچنین خدمات جالبی که در این برنامه قرار گرفته است. بسیاری از کاربران به دنبال دانلود این برنامه برای کامپیوتر شخصی خود می‌ باشند. منتها باید گفت که این برنامه تنها برای سیستم عامل اندروید به بازار ارائه شده است. پس شما نمی‌ توانید نسخه نصبی سازگار با سیستم عامل ویندوز را دانلود کنید.

راه حل دسترسی به موبوگرام در کامپیوتر

با اینکه نسخه ویندوز mobogram به بازار ارائه نشده است. اما شما می‌ توانید از طریق یک راه حل این مشکل را حل کنید و در کامپیوتر شخصی خود نیز به خدمات این برنامه دسترسی پیدا کنید. برای حل این مشکل می‌ توانید از شبیه سازهای اندروید استفاده کنید.

تصویر نماگرفت 5

چگونه mobogram را در شبیه ساز اندروید اجرا کنیم؟!

شبیه سازهای اندروید برنامه‌ هایی هستند که در کامپیوتر شخصی شما نصب می‌ شوند. و به شما این امکان را می‌ دهند که تمامی خدمات موجود برای سیستم عامل اندروید را دریافت کنید.
پس از دانلود یک شبیه ساز اندروید مناسب و اجرای آن می‌ توانید از طریق منابع مختلف موبوگرام را دانلود کنید. و پس از نصب آن بر روی شبیه ساز مورد استفاده خود از خدمات موجود در آن برخوردار شوید.

درست است که نسخه اصلی تلگرام برای کاربران ایرانی مناسب تر و با امنیت بالاتری است. اما لازم به ذکر است که موبوگرام از خدمات جانبی بیشتری برخوردار است. مخصوصا اگر نسخه جدید آن را نصب کنید می توانید به خدمات بیشتری هم دست پیدا کنید.

تصویر نماگرفت 3


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *